Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~nnaattaalliiaa | użytkownik

imię i nazwiskoN. adres zarejestrowany10.03.2008 @17:13:33 ostatnio na stronie21.02.2014 @15:33:39



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu8004037
digarty137 komentarze2717 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~KrystianPluciak    25.09.2011 @22:09:23
~anula6a    18.08.2011 @22:51:52
fajne kadry i ogólnie dobre Fotografie.:P
~SlaFeR    13.08.2011 @01:56:55
dzięki wielkie za komenty, chyba będę musiał, mimo wszystko, zacząć focić z blendą :>
~Wiewiora0011    17.06.2010 @21:10:37
Proszę ; )
_______
When you believe....
~mooya    29.04.2010 @17:42:42
dziękuje
~teleszynskiwojtek    21.04.2010 @20:14:24
dziękuję
~sebastianostan    21.04.2010 @15:03:57
dziękować
~porwanaa    09.04.2010 @19:02:38
dz
no troszeczkę podobne
_______
czeka na nas świat.
~claaire    01.04.2010 @20:17:38
Dzieki i nmzc
_______
"Nie jestem szalony, interesuje mnie wolność."- Jim Morrison
~attitudeproblem    15.03.2010 @18:52:29
dziękuję
~pomalujmniemazakiem    13.03.2010 @12:22:13
.
~xmaniusiax    10.02.2010 @18:22:17
świetna galeria ;]
~purplepoint    03.02.2010 @09:42:08
oj tam. dziękuję za rewelację
_______
~pomalujmniemazakiem    28.01.2010 @15:27:48
dzięki : *
~pomalujmniemazakiem    20.01.2010 @13:51:21
;p
~pomalujmniemazakiem    19.01.2010 @11:27:41
mogę ci pożyczyć ;D
~pomalujmniemazakiem    19.01.2010 @11:25:23
;>
~pomalujmniemazakiem    17.01.2010 @15:49:22
dzięki ; )
~purplepoint    07.01.2010 @18:26:06
podoba Ci się, ale? ;D
pytam, b dałaś bdb. wic coś musi być nie tak. ;p
_______
~guzikowaa    23.10.2009 @20:02:30
to wszystko było jak najbardziej zamierzane. ( :
~Weroney    14.10.2009 @15:26:47
No. Ej no sorry śnieg w połowie października? ;p
~sebasbor    29.08.2009 @14:07:22
szczerze ale nie złośliwie - oceniam zdjęcia, nie ludzi)
_______
oceniam zdjęcia, nie ludzi
ODWETOWCOM mówię - IDŹCIE SOBIE STĄD
~pomalujmniemazakiem    27.08.2009 @17:54:58
właśnie o to chodziło , zdjęcia miało być jasne,takie delikatne (;
~ikissedagirlxd    18.08.2009 @16:48:08
Hehe zgadzam sie z tobą :D
_______
...Nie dziękuj tylko oceń !!! ... :D
~ikissedagirlxd    18.08.2009 @15:49:32
he he nie wiem dlaczego ale lubię jak ktoś broni swoją prace
_______
...Nie dziękuj tylko oceń !!! ... :D
1 2 3 4 5 6 ... 16 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt